شرکت در نماشیگاه چه تاثیری بر مجموعه ها دارد؟

شما باشرکت در نمایشگاه های بین المللی ،خدمات و مجموعه ی خود را با تمرکز به مخاطبین هدف و رقبای خود معرفی میکنید.و میتوانید توانایی و قابلیت های خود را به آنها نشان دهید.توجه به نوع نمایشگاهی و سطحی که برگزار میشود بسیار برای مجموعه ی شما مهم سات.

چه گونه در نمایشگاه دیده شوید؟

شرکت در نمایشگاه به تنهایی برای شناسی خود کافی نیست.شما باید متناسب با مجموعه ی خود ، اهداف ،بزرگی و توانایی خود در یک نمایشگاه ظاهر شوید .

اولین قدم برای نمایش بصری و ساده ترین حالت ممکن طراحی غرفه ی شماست .

طراحی غرفه ش ما بسته به ابعاد غرفه ، محل قرار گیری آن در نمایشگاه بستگی دارد. پس از بررسی این نکات باید با یک متخصص طراحی غرفه کار خود را شروع کنید.برای شروع کار و طراحی مناسب برای مجموعه ،شما باید اهداف ،المان ها و حوزه ی کاری مجموعه را برای طراح به طور کامل توضیح دهید تا آن با توجه به داده ی شما ، کار طراحی را شروع کند.

بعد از طراحی غرفه شما باید مسیر خود را در طول نمایشگاه مشخص کنید .با نوشتن پلن های مختلف میتوانید آیتم های مورد نیاز خود را به دست آورید.پیشنهاد ما به شما برای نوشتن مسیر و هدف شرکت در نمایشگاه مشورت با مشاوران فعال در این حوزه است تا بتوانند همه ی آیتم ها را با جزئیات برای شما برنامه ریزی کنند.

چه ایتم هایی برای شرکت در نمایشگاه نیازداریم؟

اولین ایتمی که شما نیازمند هستید ،داشتن پرنسل نمایشگاهی است ، پرسنل شما باید اطلاعات کاملی در حوزه ی فعالیت شما داشته باشند.تا بتوانند به درستی به سوال مخاطبین شما پاسخ دهند و آنها را راهنمایی کنند.حضورمدیرعامل مجموعه و متخصصین فعال در مجموعه ی شما در غرفه نمایشگاه  بسیار موثر است و میتوانند با افراد متخصص و فعال در حوزه  یخود مزاکره کنند و ابعاد کار خود را توضیح و گسترش دهند.

یکی از آیتم هایی که در همه ی نمایشگاه ها از آن استفاده میشود،کارهای طراحی و چاپ است .مانند: کاتالوگ ، بروشور و … .

شاید در نمایشگاه هایی که شرکت کرده اید ، بروشورهای مختلف دریافت کرده باشید ولی ، بعد از خروج از نمایشگاه آنها را دور انداخته باشید.این یکی از نکته هایی است که شما برای این آیتم ها باید توجه کنید .خلاقیت در طراحی و جنس چاپ آیتم های شما بسیار میتوانند باعث جلب توجه مخاطب و حرفه ای بودن کار شما باشد،پس از طراحی آنها به آسانی عبور نکنید.

داشتن محتوای تصویری و ویدیویی بسیار میتواند برای جلب مخاطب شما موثر باشد.مخاطب شما با عبور از جلوی غرفه ی شما با دیدین ویدیو و تصویر برای دقایقی هم که شده ،می ایستد و محتوای شما را نگاه می کند ،این یکی از خصوصیات تصاویر ویدیویی است .

پس پیشنهاد ویژه ما برای شما داشتن تیزر یا کلیپ از مجموعه ی خود است تا بتواند تاثیرویژه را بر روی مخاطبین و هکماران شما داشته باشد و حرفه ای و خاص بودن شما را به آنها تذکر دهد.

اهمیت شرکت در افتتاحیه و اختتامیه ی نمایشگاه چیست؟

شرکت کردن مجموعه ی شما در افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه بسیار مهم است .وجود برند شما در دو رویداد مهم نمایشگاه بسیار میتواند تاثیر ماندگارتری داشته باشد.برای افتتاحیه و اختتامیه بهتراست طرح یا جشنواره ی ویژه ای برای غرفه ی خود در نظر بگیرید و آن را در طول نمایشگاه دائم یادآوری کنید.این طرح یا جشنواره بهتراست برای مشترکین شما و مخاطبینی که با شما در نمایشگاه آشنا شده اند باشد.

اگر نمایشگاه شما در این دو رویداد برنامه ای دارد بهتر شما،یکی از اسپانسرهای این برنامه ها باشید.تا با این کار برند شما به خوبی دیده شود.

کانون تبلغیات جوان، از صفر تا صد شرکت در نمایشگاه کنار شما خواهد بود و در تمامی مراحل بهترین ایده ها و خدمات را به شما خواهد داد.

امتیاز بدهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست