برگزاری همایش

احتمالا همه ی ما تجربه ی شرکت در همایش رو واسه ی یک بار هم که شده داشتیم ،همایش های دوران مدرسه ، دانشگاه و …..

شاید از نگاه فردی که دعوت شده ی همایش است ،همه چیز خیلی ساده و به نظر برسد و مانند یک برگزاری جشن باشد؛ولی واقعیت موضوع این نیست . برگزار کننده ی همایش باید همه ی جنبه های یک همایش را در نظر بگیرد،مثل: موضوع همایش ، رده سنی مهمانان ،انتخاب سالن ، تدارکات ، ایتم های سرگرم کننده ، مجری ،سخنران و …. .

چه همایشی موفق است ؟

همایشی موفق است که بعد از گذشتن نیم ساعت اولیه ی همایش مهمانان از حضور خود در جمع ما پیشمان یا خسته نشده باشند و در ذهن خود ترجیه نمیدادند تایم خود را در جای دیگری به جز همایش ما سپری می کردند . و عامل اصلی این رضایت مهان بر عهده  ی تیم برگزار کننده ی همایش است .

انواع همایش چیست ؟

همایش ها بر اساس موضوعات آنها دسته بندی می شوند.

همایش های بین المللی یا (کنگره ) : شرکت کنندگان در کنگره ها افراد متخصص ، مردان سیاست ، گروه های علمی و تحقیقاتی هستند. کنگرها براساس تبادل نظر و سخنرانی های متععد طی میشود. که در اکثر مواقع زمان کنگر ها بیش از یک روز است و در هر روز ابعاد مختلف یک موضوع را مورد بررسی قرار میدهند .

سمینار:سمینارها اکثر حول محور دستاورد های جدید و بررسی مسائل قرار میگیرد .سمینارها به دودسته ی عمومی و تخصصی تقسیم میشوند.در سمینارهای عمومی اکثرا در فضاهای عمومی مانند کتابخانه ها و یا در فضاهای دوستانه ای برگزار میکنند که دسترسی علاقه مندان به آن راحت باشد و در مورد موضوعات روز جامعه یا اتفاقات حوزه های مشخصی با هم صحبت و تبادل نظر میکنند. سمینارهای تخصصی نیز با موضوع مشخص برگزار میشود و به صورت تبادل نظر نیز پیش خواهد رفت و در فضاهای نسبتا محدود برگزار میشود.

کنفرانس:کنفرانس ها با موضوعات متنوع و بدون محدوده ی مکانی و با حداقل تشریفات برگزار میشود . مانند کنفرانس های دانشجویی،کنفرانس های خیابانی حول محور مسائل و تمامی کنفرانس ها حول سوال و پرسش طی میشود و اکثر افرادی که حضور دارند فرصت گفتمان پیدا خواهند کرد.

سمپوزیوم: شاید اسم سمپوزیوم کمتر به گوش شما خورده باشد . سمپوزیوم ها برای موضوعات فوق تخصصی با افراد متخصص در آن حوزه برگزار میشود و نتایج نهایی و تحقیقات خود را در بالاترین سطح به چالش میکشند و اکثرا برای مقالات و تحقیقات مهم صورت میپذیرد و یک روزه می باشد .

مسئولیت های تیم برگزار کننده ی همایش چیست؟

برگزاری همایش ها یکی از پر استرس ترین کارها است ،چون باید فرد یا تیم برگزارکننده روابط زیادی با افراد در شغل ها و فعالیت های مختلف داشته باشد و بتواند بهترین آنها را مرتبط با همایش انتخاب و هماهنگ کند. برگزاری آبتم ها در هکایش مانند یک زنجیر می مانند اگر یکی از آنها با مشکل مواجه شوداین زنجیر پاره میشود و ممکن است بقیه ی آیتم ها رانیز تحت تاثیر خود قرار دهد.البته فراموش نکینم که مدیربرگزارکننده باید انقدر حرفه ای باشد که بتواند در لحظه و شرایط مختلف نظم را برای آن همایش برقرار سازد. انتخاب مدیر برگزار کننده ی همایش بسیار حائز اهمیت  است ، چون میتواند سطح همایش شما در دید مخاطبین و مهمانان شما تعیین کند.مدیریت همایش از انتخاب سالن و نحوه ی نشستن مهمانان شروع میشود تا دعوت آنها و هماهنگی آیتم های مورد نیاز در همایش ، پذیرایی ، انتظامات و …..

شاید در ارگان های مختلف همایش های متعددی بدون مدیرمتخصص این حوزه برگزار شود ولی شما با حضور درون آن همایش به خوبی متوجه سطح برگزاری و عدم هماهنگی های حرفه ای درون آنها میشوید.پیشنهاد ما به شما برای برگزاری هر گونه همایشی استفاده از تیم یا مدیر برگزار کننده ی همایش است تا بتوانید با کمک آن و گستردگی ارتباطات او مطلوب ترین نتیجه را برای خود ، ارگتن و مخاطبینتان داشته باشید.

رضایت مندی مخاطبین شما در همایش میتواند یکی از موثرترین عوامل بازاریابی و ماندگاری مجموعه ، ارگان و برند شما در ذهن مخاطب و حتی رقبای شما باشد.

برگزاری همایش در اصفهان

برگزاری همایش در اصفهان بسیار پرچالش می باشد، و هماهنگی آتیم ها برای هرجشنی بسیار پرسه ی حساسی است. اگر برگزاری همایش خود را در اصفهان به یک فرد متخصص نسپارید ، به احتمال زیاد ممکن است شما دچار چالش های زیاد یا حتی ناهماهنگی در آیتم ها شوید ، یکی از دلایل این اتفاق دقت نکردن به جزئیات مراسم می باشد .پس برای اینکه بتوانید در برگزاری همایش خود با خیال راحت به عنوان میزبان کنار مهمانان خود باشید و همراه آنان لذت ببرید فقط کافی است به یک تیم با تجربه مراسم خود را بسپارید.

برگزار کننده همایش در اصفهان

یکی از تخصص های کانون تبلیغات جوان برگزاری انواع همایش هاست ، چه در سالن های سرپوشیده و چه مکان های عمومی سرباز

کانون تبلیغات جوان با داشتن یک تیم کامل اعم از:

تیم صدابردار

تیم تصویربردار

تیم نورپرداز

عکاس

تیم حراست

تداراکات

در اصفهان میتواند صفر تا مراسم شما را برعهده بگیرد.

4.7/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست