عکاسی وب سایت در اصفهان

وب سایت در جامعه کنونی بسیار مهم و مورد استقبال مردم قرار گرفته .از سایت ها فروش کالا تا سایت های معرفی افراد و کسب و کارها

برای داشتن یک سایت خوب و حرفه ای نیازمند طراحی سایت ،سئو و عکس های مطلوب برای آن هستین .

کانون تبلیغات جوان از طراحی تا عکاسی محصول در اصفهان میتواند شما را همراهی کند.شاید در سایت های زیادی عکس هایی دیده اید که یونیک و اصلی نیستند و از عکس های آماده اینتیرنتی استفاده کردند.این یک امتیاز منفی برای سایت شما می باشد چون بخش بزرگی از اعتماد مخاطبین خود را از دست خواهید داد.

برای عکاسی محصول در وب سایت میتواند از موبایل یا دوربین عکاسی برای گرفتن عکس ها استفاده کنید ولی به خاطر داشته باشید کیفیت و رزولوشن عکس در وب سایت برای شما بسیار مهم است . و اگر عکس وب سایت شما کیفیت لازم را نداشته باشد مخاطب لذت کافی را از وب سایت شما نخواهد برد . و شما بزرگترین امتیاز خود که مخاطب است را از دست خواهید داد.

انتخاب عکاس حرفه ای برای محصولات وب سایت خود یکی از الزامات است ؛چون عکاس حرفه ای ذر این زمینه با داشتن تجهیزات و تجربه ی بالا در عکاسی از انواع قطعات میتواند بهترین خروجی رابرای شما داشته باشد .

عکاسی وب سایت در اصفهان را میتوانید با کانون تبلیغات جوان تجربه کنید چون با داشتن آتلیه ی مناسب به همراه تجهیزات حرفه ای  میتواند در کمترین زمان بیشترین بازخورد را برای شما داشته باشد.

چرا در عکاسی صنعتی از بک گراند سفید استفاده میکنند؟

در بیشتر عکس های صنعتی محصولات مختلف از بک سفید استفاده میشود چون پس زمینه ی سفید عکس باعث میشود دقت و تمرکز مخاطب شما کاملا برروی محصول باشد. در خرید اینترنتی مخاطب باید جزئیات محصول را ببنید و با اطمینان خاطر و خیال راحت از سایت شما خرید کند.

کانون تبلیغات جوان در اصفهان با داشتن تجربه ای زیاد در عکاسی صنعتی در اندازها ومتریال های مختلف با تکنیک نورپردازی برای هرمحصول میتواند دقیق ترین ، واضح ترین عکس را برای وب سایت به شما ارائه دهد.

مزایای عکاسی وب سایت چیست؟

داشتن عکس های با کیفیت و منحصرمحصولات خود در وب سایت میتواند افزایش چشمگیر فروش و همراهی مخاطب خود را در پی داشته باشید. از عکس های صنعتی علاوه بر وب سایت در کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی خود نیز میتوانید استفاده کنید. پس عکاسی صنعتی محصولات شما یک تیر و چندنشان است.

اگر عکس های بارگزاری شده در وب سایت شما کیفیت و وضوح لازم را نداشته باشد باعث بی اعتمادی و تفکر پنهان کردن معایب محصول خود را در بین مشتریان خود ایجاد میکنید.

چه تجهیزاتی برای عکاسی وب سایت استفاده میشود؟

اکثرا برای عکاسی وب سایت  بسته به اندازه ی محصول شما از لایت باکس یا خیمه های عکاسی همراه با نورپردازی استفاده میشود.چون ایجاد رفلکس و زاویه ی نورپردازی بسیار در خروجی عکس محصول موثر است و میتواند مزایا یا معایب آن را چند برابربه مخاطب نشان دهد.کانون تبلیغات جوان عکس محصول و ادیت آنرا متناسب با بارگزاری عکس ها در وب سایت خود ، یا دیجی کالا و … گرفته و به شما تحویل خواهد داد.

عکس محصول برای شما مقصد تجاری دارد و هویت و کیفیت برند شما را نشان میدهد.

عکاسی وب سایت در اصفهان چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

امروزه تمام فروشگاه ها ، مجموعه ها و کسب کارهای خانگی یک وب سایت اختصاصی راه اندازی کرده اند تا بتواند حوزه ی فعالیت را از شهرو حتی کشور خود خارج کنند و بتوانند ارتباط قوی تری با مشتریان دوردست خود برقرار سازند.

پیام رسان قوی در وب سایت شما عکس ها هستند که میتوانند هدف شما را به خوبی نشان دهند.پس عکس ها قوی ترین پل ارتباطی با مشتریان شماست.

چه گونگی عکاسی محصول در اصفهان؟

کانون تبلیغات جوان در اصفهان متناسب با محصول شما عکاسی را در آتلیه ی مجهز خود یا در محل شما عکس برداری میکند .کانون تبلیغات جوان با مشورت شما مکان را برای عکاسی شما مشخص میکند و به شما کمک میکند با خیال راحت بهترین نتیجه را داشته باشید.

البته این نکته را فراموش نکنید که زمان و شیوه ی عکاسی محصول کاملا بستگی به نوع محصولات شما دارد.عکاسی از محصولی براق و شفاف یا اجسام بزرگ زمان بیشتری را میبرد.اگر محصولات شما قطعات کوچک و بدون رفلکس نور باشد زمان و هزینه ی کمتری برای شما خواهد داشت. پس برای سفارش عکاسی محصول خود به تمام نکات توجه کنید.

عکاسی صنعتی حرفه ای در اصفهان براساس محصول ها طبقه بندی مشود و اکثرا حوزه ی فعالیت خود را به صورت تخصصی جدا کرده و یک زمینه عکاسی را انجام میدهند.شما با انتخاب کانون تبلیغات جوان میتوانید تمامی آیتم های طراحی سایت ،سئوسازی،عکاسی و پشتیبانی سایت را به طور همزمان داشته باشید و با مشاوره های ویژه در خصوص مارکتینگ راهکارهای مناسب با کسب وکار خود را دریافت کنید و در زمینه ی تبلیغات خاص و پرقدرت پیش بروید.

در کنار عکاسی محصول برای وب سایت پیشنهاد ما استفاده از عکس های تبلیغاتی در وب سایت شماست .چون میتواند جلوه و شکوه چند برابری محصول را در یک نگاه به مخاطب شما نشان دهد .فراموش نکنید عکس تبلیغاتی فقط جنبه ی شکوه و زیبایی دارد و ظرافت و جزئیات محصولتان را نمیتواند با دقت عکاسی صنعتی نشان دهد .کاربرد بیشترعکس های تبلیغاتی برامحصولتان در ذهن مخاطب ماندن است چون زیبایی و صحنه سازی متناسب با محصولتان میتواند آنرا در ذهن مخاطب برای زمانی حک کند مانند بیلبوردهای تبلیغاتی که با یک تصویر شعار و محصول را به شما معرفی میکند و بعداز حک شدن در ذهن مخاطب،گام بعدی را توسط تبلیغات تخصصی که جزئیات محصول در آن مشخص باشد انجام خواهند داد.

برای مثال : میتوانید به تبلیغات محصولات اسنوا در بیلبورها یا بیلبوردهای تبلیغاتی اسنپ اشاره کرد،در ابتدا با عکسی که زیبایی بصری دارد خود را به شما معرفی میکند و باعث میشود مخاطب با آن همراه شود و در ادامه در سایت ،فروشگاه ها ،نمایشگاه ها و … جزئیات و ویژگی محصولات یا خدمات خود را به شما نشان می دهند.

میتوانید برای مشاوره یا هماهنگی عکاسی صنعتی با شماره ی 09301162060 تماس باشید.

امتیاز بدهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست