چاپ اوراق اداری

اوراق اداری  یا همان ست اداری به مجموعه مواردی که در یک مجموعه و اداره از آن استفاده میکنند گفته میشود.اکثرا اوراق اداری را سربرگ ، پاکت نامه می دانند ، ولی اوراق اداری فراتر از این موارد است .به طور مثال : لیوان ها ، پرچم ، بج سینه ، کارت ویزیت ،فولدر و … نیز جزئی از اوراق اداری هستند.به طور کلی میتوان به تمامی آیتم های استفاده شده به صورت ملموس در مجموعه ها اوراق اداری گفت .تمامی اوراق اداری که در مجموعه ی خود استفاده میکنید باید با یکدیگر هماهنگ باشند و از طراحی یکسانی برخوردارباشند. حساسیت چاپ اوراق اداری در هر بخش بسیار برای مجموعه ی شما مهم است . چون یکی از پرتبادل ترین اقلام استفاده شونده در مجموعه و ادارها اوراق اداری هستند.

چاپ ست اداری

 به مجموعه اقلامی که در کارهای اداری استفاده میشود اوراق اداری یا همان ست اداری  میگویند.مانند:سربرگ،کارت ویزیت،پاکت نامه،فولدر و … .ست اداری هویت برند و مجموعه ی شماست.پس هماهنگی و همبستگی در ست اداری بسیار برای مجموعه ی شما موثر است. زیرا اولین راه تبلیغات بین شما و مخاطبینتان ست اداری ست، که به طور مستقیم با آنها در ارتباط است.هرچه قدر ست اداری شما خاص و متفاوت طراحی شود ماندگاری آن در ذهن مخاطب بیشتر است.در ست اداری قرار گرفتن لوگو و رنگ سازمانی شما به صورت ویژه بسیار مهم است.اینگونه است که میتوانید در بین همکاران خود ویژه به نظر بیایید. اگر مجموعه ی شما رنگ سازمانی یا لوگوی مناسبی ندارد همین الان دست به کار شوید. زیرا تاثیر این دو عنصر در دنیای تبلیغات بسیار ویژه است.

چاپ سربرگ

یکی از عناصری است که در مجموع ه ها و شرکت ها بسیار از آنها استفاده میشود.و در سایز های مختلف قابل سفارش و چاپ است.اما سایز های رایج برای کارهای اداری A4 وA3 و A5 است که بیشترین کاربرد را دارد.اطالعات روی سربرگ باید با فونت سازمانی شما نوشته شود و لوگو در جای مناسب قرارگیرد تا به خوبی در سربرگ شما دیده شود .اطالعات در سربرگ نباید زیاد باشد چون باعث حس بهم ریختگی و خستگی دید مخاطب میشود.رنگ سازمانی شما حتما باید در طراحی سربرگ نیز رعایت شود.

چاپ کارت ویزیت

یکی از موثرترین و اولیه ترین راه تبلیغات برای شماست.با دیجیتال شدن دنیای ارتباط امروزی کماکان کارت ویزیت جایگاه تبلیغاتی خود را نگه داشته است. کارت ویزیت مناسب، شما را در عرصه ی رقابت و تبلیغات یک گام جلوتر از دیگران قرار میدهد.

طراحی در کارت ویزیت بسیار مهم است.هرچه قدر کارت ویزیت ش ما خالقانه تر و نوآورانه تر باشد بیشتر در تبلیغات به شما کمک میکند زیرا در ذهن مخاطب به خوبی میماند و شما اولین گام تبلیغات میدانی خود را به خوبی پشت سرگذاشته اید. علاوه بر طراحی خلاقانه فرم کارت شما، چه گونگی ترکیب بندی رنگ سازمانی و نوشتار شما درون کارت بسیار مهم است و باعث میشود اطلاعات شما به درستی به مخاطب برسد.سعی کنید در طراحی کارت ویزیت اطلاعات خود را به مختصرترین حالت ممکن قرار دهید.نکته ای که در طراحی باید رعایت کنید که در خروجی چاپ شما بسیارمهم است ،انداز ه ی فونت شماست )فونت 8 بهترین گزینه برای چاپ کارت ویزیت شماست(اگر فونت شما زیر 6 باشد دیگرخوانایی و ابعاد مناسبی در کارت ویزیت شما ندارد.نکته ی بعدی در طراحی کارت ویزیت گذاشتن حاشیه ی اطمینان )5.0سانتی متر(است،حاشیه ی اطمینان مانع از بهم ریختگی طراحی شما در کارت ویزیت هنگام چاپ و برش میشود5.0سانتی که حاشیه اطمینان قرار میدهید بهتر است که هماهنگ با رنگ بک گراند شما باشد. ولی طرح یا نوشته ای در این قسمت قرار نگیر د. میتوانید برای جذابیت بیشتر کارت ویزیت خود از آیتم های چاپی خاص مانند: برجسته کردن،طالکوب،مخمل ،برش های خاص و…استفاده کنید .توجه داشته باشید این آیتم ها را در هنگام چاپ باید به صورت جداگانه سفارش دهید .سایز کارت ویزیت های عمومی برای چاپ در حالت مستطیل عمودی یا افقی قایل )9سانتی متر در 6سانتی متر(است که خروجی آن 5.8سانتی متر در 5.5 است ودر سایز مربع نیز )6سانتی متر در 6سانتی متر(است که خروجی آن 5.5سانتی متر در5.5سانتی متر می باشد.

شما میتوانید کارت ویزیت خود را دراندازه ها و فرم های مختلف به چاپ کانون تبلیغات جوان سفارش دهید تا مطابق با سلیقه ی شما به دستتان برسد.

چاپ پاکت نامه

ابزاری برای انتقال داده و محتواها در مجموعه ها، که لوگو و آدرس و کدپستی برروی آن قرار میگیرد به یاد داشته باشید فونت و رنگ استفاده شده در طراحی پاکت نامه نیز باید مطابق با فونت و رنگ سازمانی شما باشد .در بعضی از مجموعه ها پاکت نامه با رنگ های خاص مانند :مشکی یا قرمز چاپ میشود که نشان دهند. ه ی محرمانه بودن آن نامه است. اکثر پاکت نامه های استفاده شده در مجموعه ها در اندازه ی A4 و A5است.پاکت نامه که اکثرا به صورت ملخی مورد استفاده قرار میگیرد .که غالبا ضلع بزرگ آن به عنوان در مورد استفاده قرار میگرد که به آن پاکت کیفی میگویند ،مدل دیگر پاکت های ملخی ضلع کوچک تر را در قرار میدهند که پاکت به صورت عمودی طراحی میشود که به آن مدل کیسه ای یا ژاپنی میگویند.

یک سری پاکت نامه های متفاوت نیز مورد استفاده عموعی قرارمیگیرد. مانند:کارت دعوت،پاکت پول ،پاکت هدیه و …  که میتوان با طراحی فانتزی و خاص آن هارا انجام دهید و چاپ کنید.

گراماژ معمول کاغذ پاکت نامه برای چاپ 80گرم تا 100گرمی است .ولی شما بسته به کاربرد خود نیز میتوانید از کاغذ با گراماژ باالتر استفاده کنید و سفارش دهید.کاغذ مورد استفاده پاکت نامه شما میتواند کاغذ کرافت، گالسه یا… نیز باشد.

فولدر به منظور نگهداری نامه ها و اطالعات اداری یک مجموع ه است . که در طراحی آن باید هماهنگ با ست اداری باشد از رنگ سازمانی تا اطالعات ی که روی آن نوشته میشود. بهتر است در طراحی فولدرها اطالعات نوشتاری پشت آن قرار بگیرد و لوگو همراه با طراحی و ترکیب بندی ها روی جلد فولدر قرار بگیرد.میتوانید طراحی فولدرتان را از حالت معمول خارج کنید و حتی قسمت در آن و طریقه ی بسته شدن آن را طراحی کنید.فقط در فایل ی که برای چاپ ارسال میکنید باید مطابق با فایل استاندارد باشد و در قسمت توضیحات حتما خط برش و تا شدن را ذکرکنید. اندازه ی فولدر ها A4یا A3 است.اگر به طراحی فولدر برای مجموعه ی خود نیاز دارید میتوانید به طراحان گرافیک کانون  تبلیغات  جوان سفارش دهید تا به صورت تخصصی برای شما طراحی کنند. درچاپ فولدر بهتر است ، مقوا با گراماژ متوسط انتخاب کنید.

چاپ اوراق اداری بهتر است از کاغذ تحریر استفاده کنید.کاغذ تحریر با گراماژ 70مناسب چاپ آیتم های اوراق اداری به جز کارت ویزیت است.برای اینکه گراماژ کاغذ تحیری را به خوبی متوجه شوید میتوان کاغذ های معمول کتاب ها را در نظر بگیرید. شما میتوانید از کاغذ کتان یا گالسه نیز برای چاپ اوراق اداری خود استفاده کنید .فایل چاپی شما حتما باید با فرمت CMKباشد و به صورت jpgیا pdf تحویل دهید که فایل شما در هنگام چاپ بهم نخورد.برای هرگونه راهنمایی بیشتر برای روند چاپ یا طراحی با مشاوران ما تماس بگیرید.

چاپ اوراق اداری در اصفهان

مجموعه ها در اصفهان برای ست اداری خود از حساسیت بالایی برخوردار هستند، پس در طراحی و چاپ آن باید دقت بالایی داشته باشید . طراحان ما خاص ترین طرح را متناسب با راهبرد مجموعه ی شما طراحی کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد.کیفیت چاپ ست اداری برای مجموعه ی شما بسیار مهم است ، چون اکثر پرسنل و مراجعه کنندگان شما با آن در ارتباط هستند ،پس اگر چاپ شما و متریال انتخابی بی کیفیت باشد ، باعث حس ضعف در مجموعه ی شما می شود.کانون تبلیغات جوان با داشتن با کیفیت ترین چاپ افست در اصفهان بهترین خروجی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کانون تبلیغات جوان در اصفهان بهترین و مطمئن ترین راه برای طراحی و چاپ اوراق اداری مجموعه ی شما می باشد.

فهرست