عکاسی تبلیغاتی اصفهان

عکس تبلیغاتی باید بر احساسات و عواطف مردم تاثیر بزارد تا ماندگار شود و احساس نیاز به آن محصول یا خـدمـات را بین مردم ماندگار شود . عکاسی تبلیغاتی بسـته به سـناریو و تعداد فریم در نظر گرفته شده برای محـصول شـما ، ممکن اسـت چند روز عکاسی شـما زمان ببرد ولی این موضوع کمتر ممکن است اتفاق بیافتد چون برای محصولات خاص بیشتر در نظر گرفته میشود.در عکـس تبلـیغاتی هـمـیشـه باید به دنبال اتـفـاق های جدید و غیرممـکن ها در ذهن مردم برود تا بهترین تاثیر داشته باشد.

عوامل موثر در عکاسی تبلیغاتی چیست؟

تجهیزات عکاسی مانند(دوربین-نورپردازی و…)، استدیوی حرفه ای و مهارت عکاس بسیار در خلق عکس تاثیرگذار است ؛چون زاویه ی عکس بسیار در نتیجه ی عکس و شعار شما مهم است .عکس تبلغاتی باید خود یک شعار باشد و مخاطب با یک لحظه دیدن آن متوجه ی منظورآن شود.عکس تبلیغاتی مانند یک کمپین برای شما عمل میکند. چون ازعکس تبلیغاتی میتوانید در بیلبورد های تبلیغاتی ،وب سایت ،کاتالوگ و … استفاده کنید و مخاطبین خود را به وجد بیاورید.ترکیب بندی – تجربه – تجهیزات ،جزء سه عامل مهم در عکاسی تبلیغات به حساب می آید.

اکثر عکاسان تبلیغاتی برروی یک حوزه تبلیغات انجام میدهند؛ به طور مثال:(عکاسی غذا-عکاسی معماری-عکاسی خودرو و….)

در عکاسی تبلیغاتی همه چیز باید مرتب و شست رفته باشد تا عکس نهایی برای مخاطب شما مطلوب باشد، البته در نظر داشته باشید محصول عکاسی شده باید اندازه ی واقعی خود در عکس داشته باشد و در آن اندازه و رنگ محصول اغرار ایجاد نشود.

عکس تبلیغاتی سرمایه گذاری بهینه برای کسب و کارشماست. چون بازخورد آن برای شما بسیار زیاد خواهد بود.امروزه بیشتر عکس های تبلیغاتی برای بیلبوردهای تبلیغاتی مورد استفاده قرارمیگیرد، که سناریوی اکثر آنها معرفی کالا در کنار یک مدل است که استفاده از بازیگران در بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار رونق پیدا کرده و برای برندها جنبه ی رقابتی ایجاد کرده است . ولی  عکس تبلیغاتی در اصفهان برای روند تبلیغات مجموعه یا محصولات بسیار کم رنگ تر از سایر شهرها می باشد.

انواع دسته بندی عکاسی تبلیغاتی در اصفهان؟

در اصفهان به خاطر وجود کارخانه های فراوان و تولیدات زیاد عکاسی در شاخه های مختلف صورت میگیرد. عکاسی کارخانه گرفته تا عکاسی محصول و یا خدمات ،عکاسی فروشگاهی و … که هرکدام دارای پلن های مختلف است.در عکاسی تبلیغاتی علاوه بر تجهیزات ،عکاس،سناریو عوامل دیگر نیز دخیل هستند بر روی هزینه و تفاوت عکس ها ؛مانند:مدل ،لوکیشن و … که به صورت جداگانه هزینه ی آنها حساب میشود .که هر آیتم میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد برای شما.  

عکس تبلیغاتی از خوراکی ها یکی از شاخه های سخت این حوزه به حساب می آید ؛چون برای گرفتن عکس تبلیغاتی از خوراکی، تایم کمی را داری زیرا مواد غذایی به سرعت شکل اولیه ی خودرا از دست میدهد و دیگر شما نمیتوانید نتیجه ی مطلوب را به دست آورید. کانون تبلیغات جوان در این زمینه نمونه های مختلفی را عکاسی کرده است.

کانون تبلیغات جوان در حوزه های مختلف عکاسی تبلیغاتی در اصفهان فعالیت کرده است .از عکاسی موادغذایی گرفته تا محصولات صنعتی که هر کدام متناسب با محصول ،ویژگی و شعار آن مجموعه انجام گرفته است . کانون تبلیغات جوان اولین گام های تبلیغات برای مشاغل در اصفهان را به صورت امروزی راه اندازی کرده است.

 عکاسان تبلیغاتی معروف دینا چه کسانی هستند؟

ناداو کندر،عکاس انگلیس است که در زمینه ی عکس تبلیغاتی فعالت دارد و شهرت آن بیشتر به خاطر پرتره های تبلیغاتی است که میگیرد.او جزء انجمن عکاسان سلطنتی انگلیس است .او در مراسم سوگند ریاست جمهوری اوباما 52پرتره از آن گرفته و در قالب یک کتاب آن را به چاپ رسانده است.آثار او در مجلات و روزنامه های معروف آمریکا و اروپا به چاپ رسیده است.در کارنامه ی او عکس جلد مجله ی نیویورک تامیز را دارد.بیشترین پرتره هایی که او ثبت کرده از چهره های مشهور سیاسی است.

جین یوس لموینگه، عکاسان فرانسوی است که در آژانس های معروف دنیا کار کرده و بیشتر به سبک سورئال عکاسی تبلیغاتی انجام میداده است . و با توجه به محل سکونت خود عکس های او براساس احساسات و فضای زندگی آن تاثیر پذیر بوده است.

فرناندو دکیلیس ،سبک عکاسی آن زندگی روزمره مردم و عکاسی مستند است اوازاین شاخه بسیار جوایز و افتخارات مختلف را به دست آورده است.و اکنون نیز بسیاری از عکس های خود را در آمریکا ثبت میکند.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست